Thursday

Kamu.


.15 Februari 2012.
Tarikh yang sangat special buat seseorang yang hadir dalam hidup ini.Tarikh ini keramat baginya kerana pada tanggal 15Feb 1990 inilah ibunya telah melahirkannya sekaligus memberi peluang untuknya membuka mata,seterusnya melihat keindahan dunia milik Yang Maha Agung.

Perkenalan kira-kira 4tahun lalu,membawa kita ke tahap sekarang.(tahap apakah.haish.)
Buat pertama kalinya dalam hidup,Mahallah Zainab CFS IIUM,PJ telah menjadi rumah kedua dan buat julung kalinya kami tinggal di asrama.Dialah yang menjadi orang terakhir saya ucapkan selamat malam dan orang yang pertama saya nampak selepas mambuka mata pada waktu subuh.Pertama kali hidup di asrama mungkin menjadi penyebab kita sangat akrab,bukan?.mungkin.Kerana di situlah kita belajar hidup tanpa keluarga di sisi,berdikari,membuat keputusan dalam hidup dan menempuh perjalanan sebagai perantau.huuhuu.


Belajar di negeri orang,membuat keputusan tanpa jangkaan.Memang ciri-ciri kita kan?
Hidup tidak perlu terlalu terlalu bergantung kepada perancangan and no need to take a looooonnng time to make a decision because sometime kita perlu terus memberi kata putus.haha.
(tiba-tiba semua kenangan keputusan last minute kita muncul lagi dalam fikiran.haishhh)
But,I think la Nasiha Sakina,dalam hal perkahwinan kita perlu berfikir panjang dan semasak-masaknya sebelum membuat keputusan kerana salah membuat pilihan,deritalah menjadi teman.(opsss,kenapakah tiba-tiba terkeluar hal perkahwinan,Nasiha Sakina?adakah masa kamu hampir tiba?ngehngehngeh.)

Oh,my dear Nasha Sakina,,, Happy Birthday!!!
Tiada ucapan yang ingin diucapkan,hanya mengharapkan kamu mendapat yang terbaik di dunia mahupun di akhirat. (^_^)

Kehidupan kira-kira 2 tahun di CFS IIUM memang banyak yang kita tempuhi dan belajari kan?Sebab tu Nasiha Sakina,,my last words are . . . . .

#inilah yang saya buat masa tengah cakap and
bergayutan dengan kamu tadi, 16 Feb 2012# =D

1 comment:

tirramishyu. said...

CIK ADILAH. *TERHARUUUUUUU ! WE ARE A BIG BIG GIRL NOW.

RINDU GILA DI SAAT KITA BERSAMAAN DAHULUKALA. I SAYANG YOU SANGAT LILLAHITA'ALA. THANKS FOR THE GREAT FRIENDSHIP SAYANG :) :)